петак, 26. октобар 2012.

ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟ

                      ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟ

Γιατί ήρθε από μακριά
και εδώ που είναι τώρα δεν έχει κανένα,
και ότι είχε το άφησε πίσω
στα βουνά,
στα καμμένα χωριά,
στο θείο που πέθανε μόνος κλειδωμένος
σε ένα δωμάτιο,
στους τάφους όπου δεν υπάρχουν κεριά
γιατί δεν υπάρχουν πια χέρια που
τα ανάβουν.
Κουράστηκε το αίμα μου
γιατί κυλάει 
στις τελευταίες του φλέβες,
μετά από αυτές δε θα κληρονομήσει
τις άλλες...
Γιατί ταξίδεψε πολύ
και άφηνε τα ίχνη του 
στις χώρες και στις πόλεις
έγραφε παντού την ιστορία του
μόνο και μόνο να ξεχαστεί.
Πήγε παντού
αλλά πουθενά δε βρήκε γαλήνη,
ούτε μία ζεστή φωλιά.

Κουράστηκε το αίμα μου
να θυμάται
όλα όσα έγιναν στάχτη,
όλα όσα έχει βάψει,
όλα όσα είχε ως καταφύγιο,
όλα τα σώματα που δεν υπάρχουν πια,
να θυμάται
ότι τούτο εδώ το δικό μου
είναι το τέλος.

Κουράστηκε γιατί 
σβήνει και το ξέρει.

Σάνια Βόινοβιτς 
26/10/2012

Нема коментара:

Постави коментар