недеља, 7. октобар 2012.

ΤΑ ΛΑΘΗ



ΤΑ ΛΑΘΗ

Επανειλημμένα κάνω τα ίδια λάθη
και δεν μπορώ να αλλάξω.
Αν άλλαζα δε θα ήμουν πια εγώ
και δεν θα αναγνώριζα τον εαυτό μου πια
γιατί εκτός από το καλό που έχει μέσα του
ο άνθρωπος  ζει και ανασαίνει και με τα λάθη του.
Αν μου πάρουν τα λάθη μου
δε θα με κάνουν τέλεια,
με την εξαφάνιση των ελαττωμάτων μου
θα με κάνουν να μοιάζω με τα
κέρινα ομοιώματα -
θα κρατήσω την μορφή μου
αλλά θα χάσω όλα τα άλλα ,
θα είμαι σαν ένα  άδειο κέλυφος .
Επανειλημμένα κάνω  τα ίδια λάθη
και δεν μπορώ να αλλάξω
γιατί αν άλλαζα
θα άλλαζα όλα αυτά που μου  χάρισαν τα λάθη μου
και δεν θα ήξερα όλα αυτά που ξέρω τώρα,
γιατί μόνο με αυτά μαθαίνει κανείς
πώς να ζει με τον εαυτό του.
 Οι  άγιοι υπάρχουν μόνο στις εικόνες
όπου δε θα βρείτε το πρόσωπό μου…

Σάνια Βόινοβιτς 2012.


Нема коментара:

Постави коментар