среда, 31. октобар 2012.

ZAŠTO NISAM PAUK


Zašto nisam pauk

Zašto nisam pauk
pa da me ništa ne boli
da mi nije hladno u ovom stanu
da uvek imam dodatni par nogu
Zašto nisam pauk
pa da pletem mreže
umesto što u njih upadam
da jedem skoro ništa

pa da me niko ne ucenjuje poslom
pa da ne moram na biro rada
gde mi prodaju
sve jedne bubrege za druge
i još su plaćeni za tu svinjariju
kao i oni po svim ostalim kancelrijama
a ja sve to moram da slušam
Da sam pauk
samo na tren
duša bi mi se odmorila
jer je ne bih ni imala
i ništa me ne bi bolelo
ni glava
ni zub
ni stomak
ni creva
ni briga
ni država
ni gubitak teritorije
ni gubitak ljudi
Što se nisam rodila
kao pauk
pa da zaboravim na sve
na sve one uzaludne sate
koje sam provela
u telu čoveka

Sanja Vojnović
31.11.2012.

Нема коментара:

Постави коментар