понедељак, 15. октобар 2012.

Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

                                     Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 

Όταν δεν έχω τίποτα άλλο να κάνω
και νιώθω ότι πρέπει 
να ασχοληθώ με κάτι
μετράω και πολλαπλασιάζω
τα πράγματα που ορίζουν 
την ύπαρξή μου
την υπόσταση του σώματος μου
που είναι και μόνη πραγματικότητα
που ξέρω.

Σήμερα υπολόγισα
ότι ζούσα 456 μήνες
13680 μέρες
328.320 ώρες
19.699.200 λεπτά...

Αύριο τα νούμερα αυτά θα αλλάξουν.
Το ρολόι του χρόνου που μετράει
την διάρκειά μου
καταγράφει κάθε κίνησή μου
από την αρχή προς το τέλος.

Κάνω τον υπολογισμό 
της ζωής μου.
Κάθε χρόνο ανεβαίνουν οι τιμές
του χαμένου χρόνου
των ανεκπλήρωτων προσδοκίων
και των άσκοπων ελπίδων.

Το χάσμα 
ανάμεσα στα ''θέλω'' και ''είμαι''
γίνεται όλο και πιο μεγάλο
και σύντομα θα γίνει
αγεφύρωτο.

Σάνια Βόινοβιτς
15/10/2012 

Нема коментара:

Постави коментар