субота, 10. новембар 2012.

ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ

   ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ

Δεν ξέρω πια τίποτα...


Θα  πρέπει να μάθω τα πάντα
από την αρχή:
να σκέφτομαι,
να ομιλώ,
να ανοίγω τα μάτια μου
ακόμα και να περπατάω.

Ξέχασα τα πάντα
στα χρόνια 
που με μάθανε
όλα τα άλλα με τα οποία
ένας άνθρωπος δε ζει.


Όλα από την αρχή
πρέπει να τα κάνω
και εγώ δεν ξέρω καν
που βρίσκομαι
ούτε μπορώ
να μαντέψω
από που να αρχίσω.

Κάθε μέρα προσπαθώ
να μάθω αυτά που πρέπει,
και κάθε μέρα βρίσκομαι
σε ένα καινούριο δίλημμα
- να τα συνεχίσω
ή να τα παρατήσω.

Πηγαίνω στο καθρέφτη
και κοιτάζω στα μάτια
τον ξένο
που δεν μπορεί πλέον
να υποκρίνεται
που δεν μπορεί να κάνει
τον ευτυχισμένο.

Είναι η τελευταία σταγόνα
στο ποτήρι που ξεχειλίζει
και ξέρω ότι
ετοιμάζομαι για το ταξίδι
προς το άγνωστο
προς τον ίδιο τον εαυτό μου
που ήταν κρυμμένο 
και με περίμενε για χρόνια.
Ετοιμάζομαι
για το ταξίδι 
χωρίς
την επιστροφή
εκεί όπου έπρεπε
να είχα βρεθεί από την αρχή.

Ετοιμάζομαι
για την ζωή
που  είμαι εγώ
που έχει το πρόσωπό μου
για να κάνω όλα από την αρχή
για να βρω μία καινούρια
διεύθυνση
για την παλιά μου ελπίδα
ότι υπάρχει κάτι περισσότερο
από ό,τι μας προσφέρουν
όταν μας μαθαίνουν
όταν μας εκπαιδεύουν
όταν μας δίνουν
στο πιάτο
μια ετοιματζίδικη ευτυχία χωρίς 
καμία γεύση...

Σάνια Βόινοβιτς
10/11/2012
















Нема коментара:

Постави коментар