недеља, 26. август 2012.

ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΓΩ -Σάνια Βόινοβιτς

ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΓΩ

Κοιτάζω αλλά δε βλέπω 
Μιλάω χωρίς να λέω τίποτα
Πλησιάζω δίχως να αγγίζω
Ακούω ενώ δεν καταλαβαίνω
Είμαι άνθρωπος στον ενικό
στον πληθυντικό δεν εμφανίζομαι
Φαίνομαι αλλά είμαι χωρίς περιεχόμενο 
Παίρνω και δε μοιράζω
Συζητάω αλλά δε νοιάζομαι 

Βηματίζω ενώ δε φτάνω πουθενά 
Αγοράζω πολλά - λίγα μου χρειάζονται 
Η Φύση είναι μια σειρά
από εικόνες στα ντοκιμαντέρ 
Συνομιλώ με υπότιτλους 
γραμμένους με ξένη προφορά
Γράφω με νούμερα
κατανοώ με αριθμούς
Με καταλαβαίνουν αν είμαι μέρος
των στατιστικών ερευνών 
Νιώθω χωρίς συναισθήματα 
Εκφράζομαι δίχως ιδέες 
Συλλογίζομαι χωρίς σκέψεις 
Βρίσκω την ευτυχία χωρίς αρετή
Τραγουδώ χωρίς μουσική 
Σύντομα θα γίνω ένα τέλειο 
πλάσμα:
               από το ζωντανό ον
               θα παραμείνω μόνο ζωντανό
               θα είμαι ζωντανός χωρίς να είμαι ον 

Σάνια Βόινοβιτς   7/2012.



Нема коментара:

Постави коментар