понедељак, 17. фебруар 2014.

CRNE RUPE....JA,PROMETEJ

NE VOLIM VEDRINU,ZVUCI TAKO JEFTINO,KAO SRECA
U OBLIKU NESTVARNIH ZENA SA TV REKLAMA...VISE
VOLIM MRAK KOJI NISTA NE OBECAVA...........................
 
Kada ne bi bilo crnih rupa,ne bi bilo ni mene.Ja sam njihov ptomak,ja iz njihovog vihora crpem sve sto znam.''Pogled kroz ruzicaste naocare'' ostavljam drugima,salonskim pudlicama,obozavateljima Dalaj Lame,borcima za amazonsku prasumu i prava pasa...mene privlaci pad Prometeja,nikako sigurna zavetrina...to prepustam drugima,pa neka se moja jedra i pocepaju,barem sam ja tako htela.
                       SVAKI PROMETEJ VISE VOLI SVOJU OKOVANOST,SVOJ
KAVKAZ,NEGO ZAVETRINU I UDOBNOST.IZ PROMETEJEVE MUKE RADJA SE SVETLOST,JER SAMO COVEK SPREMAN NA ZRTVU BEZ DA MU SE TO NA BILO KOJI NACIN PLATI,MOZE OSVETLITI PUT KOJIM KORACA ZNANJEM.

Нема коментара:

Постави коментар